26 Ocak 2009 Pazartesi

*Mutluluk Perisine...*

*Mutluluk Perisi :))))Banucum* {Salıncakta İki Kişi} böyle bir ödüle beni layık gördüğün için sana çok teşekkür etmek istiyorum ve diğer jüri üyelerine de :)
* Neler hissediyorum bir bilsen.Hayatımı kalıplara sokmaya çalışırken,omzumda ağır ağır yükler birikmişken,sonsuz umutlarım için rüyalara dalıp beklerken,güneş yeniden doğacak diye kanmaya hazırken senin bu hediyenle karşılaştım.Benim için çok ama çok özel bir hediye olduğunu söyleyebilirim.
*Bir mutluluk perisi oldun,geldin sağ omzuma dokundun ve bana gülümsedin :)))
Teşekkür ederim.

Evet benim için;

sevgi;farkında olmaktır yaşamanın...

4 yorum:

  1. Birazcikta olsa yuzunu gulumsetmeyi basarabilmissem ne mutlu bana.. Bu ozel yazi icin cok tesekkur ederim. Cicilerini guzel gunlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde güle güle kullan.Şans yakanı bırakmasın.Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  3. Ceyda'nın Bahçesi çoook teşekkür ederim bu güzel dileğin için :)) şansa ihtiyacım sonsuz bu aralar.
    *ayrıca listene eklediğin içinde özellikle teşekkür ederim.Beni mutlu etin ;)

    YanıtlaSil
  4. küçük şeylerden mutlu olabiliyorsun ne güzel.sen zaten bu dünyadaki şanslı birilerdensin ozaman.
    mutluluk paylaştıkça güzel.Sen mutlu olduğun için ben daha çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil