5 Ocak 2009 Pazartesi

Yol Arkadaşımsız..

Sıradan denilebilecek bir gündü.Okula git ödev ver bıdı bıdı bıdı...Neyse ki tek tesellim ilk dönemin bugün resmen sona ermiş olması.Hioohaaa :)



*Bugün pazartesi.Nicedir bende pazartesi sendromu diye bir şey yok.Hele ki "Yol Arkadaşım" adlı muhteşem dizi başladı başlayalı.Pazartesi günlerini iple çeker oldum.Tv karşısında çayımı yudumlarken,fındık-fıstık atıştırırken(atıştırmak mı!???) ayaklarımı uzatarak Yol Arkadaşıma kilitleniyorum.Çok seviyorum çok/Ama bugün ne yazık ki dizi yayınlanmadı.Yerine Aşk-ı Memnu'nun bilmem kaçıncı tekrar bölümü yayınlandı.Birçok dizi krizden etkilendiği için yayınlanmamaya başladı.Oh ne güzel diyodum kendi kendime,Yol Arkadaşım devam ediyo...Nazar değdirmemişimdir umarım.Lütfen haftaya yeni bölümü olsun lütfen...



*Bu akşam kendime Créme Brulée yapıp Yol Arkadaşımı izlerken de doya doya yemek gibi planlar yapmıştım.Nitekim Créme Brulée'yi yaptım ve hemen hüplettim.{bu arada ilk kez denedim-gayet hoş bir tadı var-vanilya ve karamel karışımı bir tad}





Benden bugünlük bu kadar!...

Esen kalın efenim...Ağzınız Tatlı olsun.

1 yorum: