4 Ocak 2009 Pazar

Yılın başında..

*Yoruldum ders çalışmaktan.Üniversite bitti hala rahat yok.Bazen diyorum kendime ah nerden çıkardın şu yüksek lisansı diye..Üstelik yüksek lisans yapıcam diye başvurduğum birçok işe kabul edilmedim.E tabi haftanın 2 tüm günü derse gitmeme izin verecek birileri çıkmadı...Çok düşünüyorum,kafamda yazıyorum çiziyorum ama bazı şeyleri bir türlü içime sindiremiyorum.Şu yüksek lisansa hiç başlamasamıydım?*Başlamamış olsam iyi bir yerde çalışıyor olacak mıydım?Meçhul!!-KPSSyi fazla sallamayınca da aldığım puanla öyle bön bön bakınıyorum.Neyse önümdeki en büyük planım KPSS'ye hazırlanmak ve bu esnada yüksek lisansımı yarılamak...Olsun en azından yüksek lisans yapıyorum dimi...{kendimi kandırdığımı hissediyorum.}

*Hissederek doya doya yaşamak istediğim onca şey var ki şu yaşımda!Bu yaş diyorum çünkü kendimi biliyorum.Birkaç yaş büyüdükçe zevklerim ve değerlerim değişebiliyor.O yüzden hiçbir anı kaçırmak istemiyorum.Bu yaşımda ne yapmam gerekiyorsa onu yapmayı istiyorum.Ama işte hayat.Tüm zorluklarını seriveriyo kimi zaman önümüze.Öyle ha diyince olmuyor ne yazık ki.23 yaşındayım.Uğurlu sayımdayım.Diliyorum ki bu yeni yıl uğurlu sayım gibi uğurlu bir yaş olur benim için.


*Öyle güzel kar yağıyor ki dışarıda.Bense cam kenarında ödev yapıyorum-tanrıya şükür ki sıcak evimde karın güzelliğini yaşayabiliyorum-ama dışarıda soğuktan üşüyen çocukları,aileleri düşünmeden duramıyorum.Onlara yardım et güzel allahım.

..Dışarıdaki dinginliği izliyorum.Ankara'ya yakışıyor kar.Sakin,gri şehrim.Kupamda Form Çayım var...{Hep yaz yaklaşırken başladığım dietlere bu sefer bir değişiklik yapıp yeni yılla beraber başlamak istedim.Aslında tek amacım kendimi daha iyi hissetmek.}



Aaaa noluyo konudan konuya atlıyorum.Her neyse bunu sonra konuşuruz.Evet dışarı da kar var ve ben ona daha hiç elimi sürmedim!!!! Yaptığım tek şey dersten ve bilgisayardaki makalelerden kafamı kaldırıp camdan dışarıyı süzmek..Ara sıra evin diğer odalarına gidip ev ahalisiyle takılmak.Mutfaktan gelen güzel kokulara uçmak..Tencereyi açıp o güzel kokuları içime çekmek..Yeniden bilgisayar başına dönmek.Oturmak oturmak..Tüm bu rutini bozan sevdiceğin güzel sesiyle gülümsemek,gülmek,kahkaha atmak,gülmekten ölmek...bazen de sinirlenmek kıskanmak tabi ama şimdi konumuz bu değil :p...Farkettim ki yine uçtum konudan.



Kıssadan hisse : Ben dışarı çıkıp karla oynamak istiyorum.Kardan adam yapmak istiyorum.Kara uzunlamasına yatıp gökyüzünü seyretmek,ağzımı açıp dilime kar tanelerinin konmasını istiyorum.Deli gibi buzlaşan hafif yokuşlarda popomun altına aldığım poşetle kaymak istiyorum.
Eve geldiğimde annemin beni kapıda soymadan içeriye almamasını istiyorum:) yüzümün pespembe haline aynada bakıp gülmek istiyorum.




çok mu şey istiyorum?


sEvGiyLe KaLın...
Önemli Not Efendim: [resimleri flickr'den gördüm beğendim koydum]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder