17 Ağustos 2009 Pazartesi

GeL-Di* MiM-MiM-MiM*

öhöm öhöm evet resimdeki benim yani anca bu kadar benzer:)

Neyse , Sevgili éllacığımın mimine geçte olsa yetiştim.tamam hemen başlıyorum.


hangi şehirde yaşıyorsun?
-Ankara

mesleğin?
-devlet memuru.

blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
-daha ilk postumda belirtmiştim bunu... hayatımdaki insanlarla paylaşamadığım şeyler olduğunu fark ettiğim an karar verdim.

ne kadar süredir blog yazıyorsun?
-Hmm..8 ay olmuş.ama düzenli olarak yazamıyorum ne yazık ki.

bloğunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
-Hemen hemen hergün.Neden bu kadar çok ziyaret ediyorum çünkü izlediğim kişilere buradan daha rahat ulaşıyorum.

pc açıldığında bloğunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
- 2 ! :)

başka bir blog sayfasında görüp aldığın bişiy ya da gittiğin biyer oldu mu?

-Evet evet oldu üstelik henüz çok taze bir olay.Şöyle ki daha siparişini verdiğim ürün elime geçmedi bile!Şimdi bahsetmiyim burda.Anlatıcam söz birkaç gün sonra.

bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?
-beni ben yapan kalbimdeki ruhumdaki iyilikten,sevginin gücünden,sağlığın öneminden,ailelerimizin değerinden.her daim kalbimi parlatan yaşama bağlayan aşkımdan-umutlarımdan.ufak detayların ne koca zevkler yaşattığından.

bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur? (blog teması, diğer bloglara yorumları, bloğunun adı, içeriği vs.)

-Öncelikle blogun içeriği hmm bazen öyle şeyler oluyor ki sanki ben yazmışım gibi hissediyorum.gözlerimin dolduğu zamanlar olmuyor desem yalan olur ! ardından belki teması olabilir,sonra blogun adı en sonda blog yorumları.

blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsunuz ?
-Üniversite son sınıftayken bir hocamız dersteyken bloglar aracılığıyla nasıl oturduğumuz yerden para kazanabileceğimizi anlatmıştı.Açıkçası çok kışkırtıcı bir fikir! Uğraşmak Lazım elbette!

blog arkadaşlarınla bir araya gelme, buluşma fikrine ne dersin?
-neden olmasın!?

Bu soruları kimler cevaplasın
-ben bu mime cevap yazana kadar eminim yollayacağım kişiler çoktan başkaları tarafından mimlenmiştir.

1 yorum: