7 Ağustos 2009 Cuma

07.08.09

Ne kadar da boş bir günmüş oysaki.Daha sanki dünden belliydi tüm günü afallıyarak geçireceğim.Ayrıca günün bir bölümünü de karın ağrısından kıvranarak geçirdim periyodik dönem dolayısıyla.Neyse dedim ne de olsa bugün Cuma.İş çıkışında gezerim tozarım oh!Akşam nasıl geldi o sıcakta ben de bilmiyorum.Doğru düzgün iş yapamadım zaten.Ağrıyan karnımın geçmesiyle beraber üstüme çöken tatlı uyku da cabası oldu.Akşam buluşmayı planladığım çok sevdiğim F. ablam üzülerek gelemeyeceğini söyledi.Kuzenimi aradım arkadaşında kalıcakmış derken arkadaşlarımında hepsinin tatilde olması yüzünden öylece kalakaldım.Koskoca bir hayal kırıklığı yaşadım çünkü tüm gün akşam dışarı çıkma planları yapamıştım.Neyse, ben de canım babam annemle buluştum alışverişe gittik-evimize geldik,babamın bana enerji depolamam ve kendimi mutlu hissetmem için aldığı dondurma ve bonibonlarımı DvD beraberinde hüplettim.

bitsin artık bugün ya :(

kimi arasam gelmedi

üzüldüm.

tamam yatiyim uyuyim ben.

gönlümce şımaramadım gülemedim bugün zaten.

çok şükür

annem

babam

benleydi.

bide dondurmam :

karadut/limon/vanilya/çikolata/bonibon

Özel Not : **Ben bu gece çok güzel rüyalar görmek istiyorum.Lütfen.**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder