6 Aralık 2009 Pazar

Tutunamayanlar

Canım Oğuz ATAY !

Bir silgi gibi tükendim ben.Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım : mürekkeple yazmışlar oysa. Ben, kurşunkalem silgisiydim. Azaldığımla kaldım.


*İnsanlara inanmadan onlarla birlikte olmanın mümkün olmadığını sanıyordu. insanlara inanmadığı zaman onlardan kaçıyordu .

*Söylenenlere inanmadığı zaman, inanır görünmenin, insanlara ihanet etmek olduğunu düşünüyordu, ortalıkta görünmemeyi tercih ediyordu.

*İnsanlar yüzünüze bakınca, sizden bir şeyler koparabileceklerini düşünmemeli...

*Kötülüğe kayıtsız kaldım , ona içimde yer vermedim.

*Kendine oyunlar buldun , başkalarının katılıp katılmadığına aldırmadığın oyunlar.

*Kendi Sorunlarını Çözemeyen bir Kişinin Kusurlarının Acısını Başkalarına Çektirmeye HAKKI YOKTUR !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder