11 Eylül 2009 Cuma

Korkak ben


Daha bayrama var biliyorum ama buyurmaz mıydınız :)





Belki çikolata beni şu hallerimden kurtarır diye umut ederek yiyorum ama yavaşliyim :) pekte masum olmadıklarını biliyoruz bu tatlı kaçamakların.
******************
Anne ve Baba gezgin 10 gün İtalyadaydı arkadaşlarıyla.Ben izin alamadığım için gidemedim:(
İtalyayı fethedip döndüler.Canlarım herşeyi benim için yapmışlar.

Tanrım yaaa....

Babamın parmağı :)

Olsa da ben de yesem.

**********************
Ben mi? Hah!
İşe git gel.Yüzüne gözüne bulaştır yeni heyecanları.Kork herşeyden.Doğru düzgün birşey yeme.Hastalan.Antibiyotiklere göm kendini.Kulak damlalarına sığın.Yastıklara sarıl.Yat kalk tekrar yat.Pır pır pır mı ediyo kalbin?Yok canım kes hemen şunu.Sen sadece zihnini bulanıklaştır.
Sisler kapasın tüm yollarını.

Seni düşünmeyenleri sen düşün.

Onlar başkasını...

Seni düşünmek isteyeni hele toptan at bir kenara.

O seni üzsün.Sen git bunu üz.

Olucak iş mi?
Acaip duygular hortladı içimde.
Keşke kendimi bir yerlerde bırakabilsem.
Geçmişimi elbirliğiyle tükettiler.
Geleceğimden korkutmasınlar bari.
Korkutmasınlar ki yağmurlar temizlesin kalbimi.

****************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder